ساختار مرکز
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 240
بازديدکنندگان امروز: 125
کل بازديدکنندگان: 485209
بازديدکنندگان آنلاين: 10
زمان بارگزاري صفحه: 0.9516 ثانيه
چند توصیه برای سیگار نکشیدن

-       دقیقاً بدانید که هر روز چند نخ سیگار می کشید ، دانستن تعداد سیگارهای که شما دود کرده اید از نظر روانی می تواند برای میل به کشیدن سیگارهای بیشتر بسیار بازدارنده باشد .
-       برای ترک یا کم کردن مصرف سیگاراز کشیدن سیگارهایی پرهیز کنید که نیاز چندانی در کشیدن آنها احساس نمی کنید . این امر پذیرش سیگار نکشیدن را در شما تقویت می کند .
-       سعی کنید در مواقع احساس نیاز به کشیدن سیگار فکر خود را به موضوعات و فعالیت های مناسب دیگری معطوف نموده و در صورت امکان از نوشیدنی ها و خوراکی ساده و کم کالری استفاده کنید .
-       بلافاصله پس از صرف غذا دندان ها و دهان خود را بشویید تا کمتر احساس کنید که به کشیدن سیگار بعد از غذا نیاز دارید .
-       هیچ وقت سیگار را در دسترس قرار ندهید و هرگز یک پاکت سیگار نخرید .
-       به خود بقبولانید که برای رسیدن به آرامش نیاز به کشیدن سیگار نیست و ورزش و تفریح های مفرح بسیار سودمندتر خواهند بود.
-       هیچگاه از سیگار و متعلقات آن ( فندک ، چوب سیگار ، زیر سیگار و ... ) بعنوان هدیه و پاداش استفاده نکنید .
-       مرتب به خود بگویید که سیگار نخواهید کشید و این حرف راتا می توانید تکرار کنید . تصویری که از خودتان در ذهن دارید عوض کنید و درباره خود بعنوان کسی که دیگر سیگار نمی کشد فکر کنید . دخانیات را بتدریج ولی با اعتماد  و پشتکار به خاتمه مصرف سیگار ترک کنید .
-       هر روز فاصله میان مصرف را زیادتر کنید تا پس از گذشت چند هفته به نتیجه برسید .