• 1395/01/17 - 14:01
  • 79
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیگیری و رسیدگی پیشنهادات و انتقادات واصله به واحد رسیدگی به شکایات

با توجه به راه اندازی تلفن پاسخگوی 3136 و سامانه پیامکی 100074115 در خصوص پاسخگوی به شکایات و نحوه ارائه خدمات در مراکز سلامت جامعه همشهریان گرامی ، پیشنهادات و انتقادات را با این واحد در میان گذاشتند

با توجه به راه اندازی تلفن پاسخگوی  3136  و سامانه پیامکی 100074115 در خصوص پاسخگوی به شکایات و نحوه ارائه خدمات در مراکز سلامت جامعه همشهریان گرامی ، پیشنهادات و انتقادات را با این واحد در میان گذاشتند که بیشترین شکایت در خصوص نحوه برخورد پرسنل، زمان انتظار وعدم پذیرش به علت سکونت در مناطق دیگر بودند. ضمن این که حدود 90% از شکایات به صورت تلفنی و 10% نیز به صورت حضوری دریافت گردیده است.
از میان شکایات رسیده در حدود60% از مراکز دولتی و 10% شکایات از مراکز ایجادی میباشد.
 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 23266
کلمات کلیدی