• 1395/01/10 - 09:07
  • 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ثبت 4434 تماس مردمی با سامانه 190 وزارت بهداشت

سامانه کشوری شکایات مردمی (1490 و یا 190) از ابتدای اسفند٩٤ تا ششم فروردین ماه سالجاری 4434 تماس مردمی را دریافت کرده که بیش از 90 درصد شکایات رسیدگی شده و حدود 10 درصد نیز در دست اقدام است. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت صنوفی که بیشترین شکایات مردمی را به خود اختصاص داده اند شامل مراکز فروش اغذیه و ساندویچی، بقالی و سوپر مارکت، رستورانها، نانوایی ها، آشپزخانه ها و فروشگاه گوشت قرمز و سفید بوده اند.

سامانه کشوری شکایات مردمی (1490 و یا 190) از ابتدای اسفند٩٤ تا ششم فروردین ماه سالجاری 4434 تماس مردمی را دریافت کرده که بیش از 90 درصد شکایات  رسیدگی شده و حدود 10 درصد نیز در دست اقدام است. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت صنوفی که بیشترین شکایات مردمی را به خود اختصاص داده اند شامل مراکز فروش اغذیه و ساندویچی، بقالی و سوپر مارکت، رستورانها، نانوایی ها، آشپزخانه ها و فروشگاه گوشت قرمز و سفید بوده اند.همچنین مراکز و اماکن تحت پوشش و در محدوده دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، اصفهان، مشهد، ایران، شیراز، تهران، یزد، البرز، قم و کردستان بیشترین مورد شکایت مردم را به خود اختصاص داده است. سامانه 1490 و 190 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت های مردمی از وضعیت نامناسب بهداشتی مراکز و اماکن مختلف می باشد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 23182
کلمات کلیدی